سرخط خبرها

شکست استقلال در جمع آوری کمک‌های مردمی

  • کد خبر: ۱۵۳۲۷۰
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
  • ۱
شکست استقلال در جمع آوری کمک‌های مردمی
باشگاه استقلال در پروژه دریافت کمک‌های مردمی برای پرداخت بدهی استراماچونی شکست خورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هفته گذشته باشگاه استقلال شماره حسابی را اعلام کرد تا هواداران این باشگاه برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی به این باشگاه کمک مالی کنند. همان طور که قابل پیش بینی بود، تیر باشگاه استقلال در جمع آوری کمک‌های مردمی به سنگ خورده و براساس خبر‌هایی که از واریزی‌های هواداران منتشر شده، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های هواداری جمع آوری شده که معادل خرید یک خودروی پراید است.

باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی باید ۱۰۰ میلیارد تومان پول جور کند که جمع شدن چنین عددی عملا کمکی به باشگاه استقلال نخواهد کرد.

آن روز که مدیران باشگاه استقلال اقدام به انتشار شماره حساب برای جمع آوری کمک‌های هواداری کردند، بسیاری از کارشناسان به باشگاه استقلال گوشزد کردند که در شرایط اقتصادی فعلی نباید چنین اقدامی انجام دهند، چون شان باشگاه زیر سوال می‌رود، اما تصمیم گیران در باشگاه استقلال بدون توجه به نتایج این تصمیم شماره حساب اعلام کردند که نتیجه آن هم شد جمع آوری مبلغی که در فضای اقتصادی ایران روز‌ها برای خرید یک خودروی پراید کفایت می‌کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
اگه بنا به کمک باشه هر کدوم از بازیکنای استقلال میتونن میلیاردی به باشگاه کمک کنن. البته اینم بگم وظیفه دولت هستش که پول استرا رو بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->